]چگونه خرید کنم ؟

1ورود یا ایجاد حساب کاربری
2مشاهده محصولات و انتخاب
3 ارسال رایگان توسط ما

 با ما در تماس با شید 44251055-021 . با تشکر!

ساعات کاری ما

شنبه تا پنجشنبه 9:00PM - 9:00AM
Sat - 9:00AM-5:00PM
 

ایجاد حساب کاربری

*

*

*

*

*

*

رمز عبور را فراموش کرده اید ؟

*

نقره داغ شدن نمره منفی‌دارها در طرح جدید بیمه شخص ثالث

سرهنگ محمد ترحمی رئیس اداره حقوقی پلیس راهنمایی و رانندگی در مورد جزئیات طرح جدید بیمه شخص ثالث اظهار داشت: بر اساس ماده 18 قانون بیمه شخص ثالث که در سال 1395 در مجلس به تصویب رسید، محاسبه حق بیمه پایه باید بر اساس فاکتورهای راننده محور محاسبه شود.
به گزارش خودرو‌بانک و به نقل از ایران جیب، سرهنگ محمد ترحمی ادامه داد: در ماده 18 قانون بیمه شخص ثالث، شاخص‌هایی مانند پرخطر بودن رفتار راننده و نوع رانندگی و اعتیاد به مواد مخدر نیز در نظر گرفته شده است. همچنین در طرح جدید بیمه شخص ثالث مواردی مانند قانون پذیر بودن راننده و خطرات ناشی از پیمایش وسیله نقلیه نیز لحاظ شده است که مردم باید درباره آن اطلاعات لازم را داشته باشند. وی در ادامه افزود: بر اساس ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگان، اگر راننده‌ای تخلف حادثه ساز داشته باشد ، نمره منفی خواهد گرفت و در صورتی که نمرات منفی راننده به منفی 30 برسد گواهینامه وی به مدت 3 ماه ضبط خواهد شد.
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور درباره رانندگانی که گواهینامه آنها ضبط شده است و رانندگی می‌کنند، بیان داشت: رانندگانی که گواهینامه آنها ضبط شده و اقدام به رانندگی می‌کنند، مانند شخص بدون گواهینامه بوده و در صورت تصادف برابر ماده 15 قانون بیمه، فرد مقصر بوده و باید خسارت و دیه به زیان دیده پرداخت کند. همچنین برابر ماده 14 بیمه شخص ثالث اگر راننده‌ای تخلف حادثه ساز داشته باشد، بار اول 2 و نیم درصد، بار دوم 5 درصد و بار سوم 10 درصد از میزان خسارت و دیه را باید پرداخت کند.
وی با اشاره به تاثیر نمرات منفی بر افزایش پایه بیمه شخص ثالث؛ گفت: برابر ماده 18 قانون بیمه شخص ثالث و آیین‌نامه اجرایی آن، به ازای هر نمره منفی در زمان خرید بیمه نامه 1 درصد و حداکثر 30 درصد به حق بیمه پایه اضافه می‌شود. پس اگر راننده‌ای 30 نمره منفی داشته باشد، علاوه بر ضبط گواهینامه، در زمان تمدید بیمه‌نامه خود باید 30 درصد بیشتر حق بیمه پایه پرداخت کند. همچنین بر اساس ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به ازای هر تخلف حادثه ساز نیم درصد و حداکثر 3 درصد به حق بیمه پایه انجام دهنده تخلف حادثه ساز اضافه خواهد شد.
سرهنگ ترحمی در پایان تصریح کرد: اجرای این موارد برای حفظ جان و مال مردم بوده و کسانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز می‌شوند باعث به خطر افتادن و آسیب به جان و مال مردم شده و ایمنی ترافیکی را بشدت به مخاطره می‌اندازند.
جدول نمرات منفی تخلفات رانندگی پر خطر در جدول ذیل به این شرح است:

85493 Untitled

Add a comment

بالاترین نرخ انجام تعهدات و تحویل خودرو توسط مدیران خودرو در دوران بحران

 بالاترین نرخ انجام تعهدات و تحویل خودرو توسط مدیران خودرو در دوران بحران

در شرایطی که بیشتر شرکت‌های خودرویی با مشکلات عدیده‌ای در حوزه تامین قطعات تولیدی و تحویل به موقع و انجام تعهدات دست و پنجه نرم می‌کنند، شرکت مدیران خودرو با بالاترین میزان نرخ تحویل به موقع و عمل به تعهدات در حال فعالیت است.

مهمترین بخش در فرآیند خرید برای مشتریان، دریافت به موقع خودرو از شرکت تولید کننده است. اتفاقی که سال‌ها از سوی شرکت‌های خودرو سازی بعنوان پاشنه آشیل کسب رضایتمندی مورد توجه قرار گرفته است، اما اکثر آنها در زمانی که باید به این شعار چند ساله خود عمل کنند و در میان تمامی مشکلات منافع مشتریان خود را نیز مورد توجه قرار دهند، با بی‌توجهی و عدم پایبندی به تعهدات منعقد در قرارداد با مشتریان برخورد می‌کنند. در این میان شرکت مدیران خودرو همواره سعی کرده است حتی در سخت‌ترین شرایط تامین و ورود کالا نسبت به تعهدات خود پایبند و نسبت به مشتریان مسئول باشد. تلاش مدیران‌خودرو برای ایجاد توازن در میزان ایجاد تعهد فروش و موجودی کالا و توجه به نیاز و منافع مشتریان در ماه‌های اخیر مشهود است.

شرکت مدیران خودرو با میانگین تحویل به موقع بالای 90 درصد بالاترین میزان انجام تعهدات را در میان شرکت های خودرویی تولیید کننده داشته است. به همین دلیل است که مدیران خودرو همواره در رتبه نخست رضایتمندی فرآیند فروش از سوی ارزیابی شرکت بازرسی استاندارد ایران قرار می‌گیرد.

توجه به تحویل به موقع، تحویل کالای کامل و بدون کسری و مطابق قرارداد، پرداخت به موقع هزینه‌های دیرکرد به مشتریان مطابق قرارداد از جمله مواردی است که همواره شرکت مدیران خودرو توجه ویژه‌ای به آن داشته است.

Add a comment
بالا